V sobotu přinesla první drama už samotná kvalifikace, jejíž výsledky se měnily na základě rozhodnutí sportovních komisařů, neboť někteří z jezdců svůj nejrychlejší čas na osychající trati zajeli v době, kdy bylo máváno žlutou vlajkou. Pro Jochena Hahna to znamenalo start až ze čtvrté řady, zatímco Steffi Halm si polepšila na druhé místo.
První sobotní závod se jel na vodě a Jochen Hahn se v jeho průběhu skvělou jízdou propracoval ze 7. startovního místa až na 3. místo v cíli. Steffi Halm prakticky celý závod bojovala ve skupince od 4. po 8 místo, aby nakonec pod šachovnicovou vlajku přijela sedmá, což pro ni opět znamenalo start z první řady do druhého sobotního závodu. I ten se jel na vodě. Jochen Han se hned od prvních metrů prodíral dopředu, ale kontakt s Antoniem Albacetem ve třetím kole jej na chvíli poslal mimo trať a znamenal propad až na 9. místo.
Jochen ovšem předvedl další skvělou stíhací jízdu a minimalizoval škody bodovým ziskem za 6. místo v cíli. Steffi Halm svedla několik pěkných soubojů s Norbertem Kissem, které diváky zvedly ze sedadel, v cíli jí pak patřilo velice pěkné 4. místo.
V neděli se počasí trochu umoudřilo, i když kvalifikace se ještě jela na mokré trati. Jochen Hahn zaostal za nejrychlejším mužem kvalifikace jen o 0,3 sekundy a to znamenalo start z první řady. Steffi Halm se rovněž dostala do Super Pole, ale zajela jen 9. čas.
První závod se jel už na suché trati a byl rozhodnut prakticky jen pár metrů po startu
Jochen Hahn ještě před nájezdem do první zatáčky přesprintoval Adama Lacka, ujal se vedení, které pak v následujících 11 kolech jen navyšoval a udržoval bezpečný odstup od svých pronásledovatelů. Steffi Halm se v prvním nedělním závodě tolik nedařilo a skončila 10. Ve druhém závodě se Jochen Hahn po startu z 8. místa brzy propracoval až na místo páté a přestože byl evidentně rychlejší než před ním jedoucí Adam Lacko, na úzké mostecké trati nenašel místo k předjetí a musel se spokojit s 5. místem i v cíli závodu. Steffi Halm si ve druhém nedělním závodě přece jen trochu zpravila chuť, předjela několik soupeřů a v cíli byla klasifikována jako sedmá.
Do IVECO paddocku zavítalo navzdory nepříznivému počasí během dvoudenního závodu bezmála 500 zákazníků. Pro hosty byl připraven pestrý program, během kterého si mohli prohlédnout vystavená vozidla, promluvit si se specialisty a setkat se s piloty týmu Bullen of IVECO Magirus, kteří byli fanouškům k dispozici na stánku. Nechyběla ani fanouškovská prodejna a bohaté pohoštění.
OK TRUCKS
Stejně jako minulý rok je na stánku IVECO v rámci FIA ETRC 2018 zastoupena i značka OK TRUCKS nabízející certifikovaná a prověřená ojetá vozidla se zárukou, které pocházejí ze zpětných odkupů a jsou alternativou k novým vozům. Zajímavé jsou hlavně pro ty, kteří chtějí obnovit svůj vozový park nebo začít podnikání. Právě toto nabízí síť IVECO OK TRUCKS.
Momentálně si OK TRUCKS pro své zákazníky připravilo exkluzivní nabídku pro tahače IVECO STRALIS EURO6. Jde o vozy, které pocházejí ze zpětných odkupů v rámci evropského trhu, s certifikovanou servisní historií, s datem první registrace do 4 let, s přibližně 300- až 400 000 najetými kilometry as výbavou vhodnou hlavně pro dálkovou přepravu, jako je automatická převodovka a kabina HI-WAY AS (největší a nejpohodlnější). Obecně řečeno, jedná se o nejlépe vybavené tahače s motory s technologií IVECO SCR ONLY s výkonem 460 nebo 480 k, avšak OK TRUCKS současně nabízí i na jiné typy tahačů, jako např. STRALIS EURO5 - EEV, které jsou zákazníky požadovány právě pro jejich uznávanou spolehlivost.